Reklamacje i wymiany

1. Zwrot i wymiana

Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.

Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.

Procedura zwrotu wygląda następująco:

Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji

Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji

Wybierz formę zwrotu produktu: 
  1. Darmowy zwrot przez Paczkomaty Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/DROPLEAD, wybierz rodzaj paczki i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem do paczkomatu, ważnym 45 dni (jeżeli posiadasz aplikację, kod będzie widoczny w aplikacji). Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie.
  2. Zwrot na własny koszt
    1. Nadaj paczkę na adres: DROPLEAD SP. Z O.O., ul. Grunwaldzka 2B/11, 82-300 Elbląg. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki.
    2. Możesz śledzić status przesyłki na stronie wybranego przewoźnika.
    3. W tym przypadku koszty związane z wysyłką paczki nie podlegają zwrotowi.
Zwrot może nie zostać przyjęty:
  1. Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy elektronicznego/pisemnego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
  2. W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
  3. Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki
  4. Nie zostanie dotrzymany termin 100 dni na zwrot

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: info@lumony.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

2. Reklamacja

Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwość gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 24-miesięczną gwarancję.

Gwarancja nie jest ważna w przypadku:

  1. Uszkodzeń fizycznych
  2. Zużycia spowodowanego użytkowaniem
  3. Wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu

Procedura reklamacji wygląda następująco:

Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji

Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji

Wybierz formę zwrotu wadliwego produktu: 

  1. Darmowy zwrot przez Paczkomaty Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/DROPLEAD, wybierz rodzaj paczki i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem do paczkomatu, ważnym 45 dni (jeżeli posiadasz aplikację, kod będzie widoczny w aplikacji). Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie.
  2. Zwrot na własny koszt
    1. Nadaj paczkę na adres: DROPLEAD SP. Z O.O., ul. Grunwaldzka 2B/11, 82-300 Elbląg. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki.
    2. Możesz śledzić status przesyłki na stronie wybranego przewoźnika.
    3. W tym przypadku koszty związane z wysyłką paczki nie podlegają zwrotowi.
Reklamacja może nie zostać przyjęta, jeżeli:  
  1. Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy elektronicznego/pisemnego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
  2. W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
  3. Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: info@lumony.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

LUMONY Droplead sp. z o.o.

ul. 1 Maja 54
82-300 Elbląg

e-mail: kontakt@lumony.pl
telefon: +48 55 615 10 32

godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00

NIP: 5783119279
REGON: 363515243
KRS: 0000597055